Maxa Snacket – ny bok av Karin Zingmark

7 sep 2017

Att företag måste digitalisera sin affär och hänga på den digitala transformationen har du hört förut. Men hur? Kommunikationsexperten och föreläsaren Karin Zingmark har samlat sina bästa råd om hur man faktiskt driver förändring inom digital kommunikation. I boken Maxa Snacket (Liber 2017) får du veta hur du når framgång genom digital kommunikation. Grattis till en superintressant bok Karin Zingmark!

I boken Maxa Snacket delar kommunikationsexperten Karin Zingmark på ett lättillgängligt sätt med sig av sina erfarenheter av att driva förändring för att bygga kommunikativa organisationer rustade för framtiden. Tiden då ledningen kunde delegera kommunikation till en kommunikationsavdelning som paketerade och förde ut företagets budskap är sedan länge förbi. Dagens företag måste bli kommunikativa fullt ut genom att lyssna, analysera omvärlden, ta till sig av kundinsikter och lägga energi på dialogen med både medarbetare och kunder. Boken vänder sig till dig som vill göra ditt företag mer kommunikativt och rustat för framtiden. Den innehåller konkreta råd och praktiska exempel så att du lär dig maxa snacket helt enkelt.

”En inspirerande och på samma gång konkret bok om hur du skapar den kommunikativa organisationer i framtidens digitala Sverige.” Hélène Barnekow, VD Telia

Karin Zingmark har över tjugo års erfarenhet av att driva förändring inom området kommunikation från bl.a. Microsoft, Viasat och MTG. Idag jobbar hon som rådgivare inom kommunikation och ledarskap i en uppkopplad värld. Boka en föreläsning eller workshop med Karin Zingmark på teman kring digital kommunikation, ledarskap, varumärke, krishantering och digitala trender.

Slå oss en signal på 031-780 32 35 så hjälper vi dig snabbt att boka en föreläsning med Karin Zingmark – författare till boken Maxa Snacket.

Läs mer och boka en föreläsning med Karin Zingmark här

Maxa Snacket - bok av Karin Zingmark om kommunikation och digitalisering.

Foto: Frida Anderberg