Susanne Einhorn

Säljcoach och beteendevetare

Supernöjda kunder, lyckliga säljare och framgångsrika företag! Susanne Einhorn är beteendevetare med 25 års erfarenhet som säljtränare. Hon föreläser bl.a om service, kundbemötande och säljteknik - och hjälper er att skapa kundupplevelser som ger ett WOW! Susannes föreläsningar är laddade med humor, personliga anekdoter och konkreta råd. Ni får beprövade modeller som snabbt kan omsättas i det dagliga arbetet och som ger mätbara resultat och ökad motivation.

Favorit

Lägg till i favoriter

Prisnivå

Språk

Stad

Rubriker

  • Supernöjda kunder och lyckliga säljare
  • Att vara ett säljproffs
  • 10 steg mot ett gyllene ledarskap
  • Presentationsteknik
  • Konflikthantering
  • Lär känna din kund – kundpsykologi
  • 6 grundbultar för ökad försäljning
  • Säljcoachning till 100 %

Presentation

Pålästa och uppkopplade kunder tycker att de kan mer än säljarna. Kräsna konsumenter vill bli personligt bemötta. Millenniemänniskorna utmanar. Susanne Einhorn utbildar er i hur ni möter helhetstänkarna, sociala medieaktivisterna, egocentrikerna, individualisterna och relationshopparna. Och alla andra. Hur mycket upplevelse levererar ni?

Susanne Einhorn är beteendevetaren som forskat i vad för slags service kunder vill ha i olika sammanhang. Efter mer än tjugo års erfarenhet från handeln och servicebranschen arbetar hon framgångsrikt med att förbättra och effektivisera försäljningsarbetet i olika typer av organisationer. Hon har bidragit till konkreta och mätbara framgångar i företag såsom IKEA, MQ och COOP men även för tex. tandläkare, mäklare och bilskollärare som velat utveckla rollen som säljare och serviceinriktade entreprenörer. Alla som jobbar med kundkontakt har något att hämta från Susannes föreläsningar.

År 2011 gav Susanne Einhorn ut boken ”Supernöjda kunder och lyckliga säljare” som blivit en försäljningsframgång och inspirationskälla för tusentals läsare. Hon är också krönikör i tidningen Market.

Susanne Einhorns utbildningar är konkreta och lättillgängliga för både säljare och chefer. Hennes kundpsykologi som omfattar 4 personlighetstyper gör det lättare att analysera och förstå de människor som vi dagligen möter i olika sammanhang. Med humor och värme levererar Susanne beprövade modeller som snabbt kan omsättas i det dagliga arbetet och som ger mätbara resultat, nya attityder och ökad motivation.

Boka en föreläsning med Susanne Einhorn på teman kring försäljning, service, kundbemötande, säljteknik, retorik, ledarskap, kommunikation och konflikthantering.

Susanne Einhorn kan bokas för alltifrån en motivationshöjande kick-off till längre projekt. Exempel på teman:

– SÄLJA I BUTIK
– SÄLJA I DAGLIGVARUHANDELN
– SÄLJCOACHNING
– LEDARUTVECKLING
– PERSONLIGHETSTYPER
– PRESENTATIONSTEKNIK

Susanne Einhorns utbildningar ger kunskaper som ni kan gå hem och använda samma dag. Hon inspirerar sina deltagare att våga ta steget mot att bli sitt allra bästa jag där den egna personligheten och ambitionen får glimra fram i möten som leder till att kunden blir mer än nöjd. Helt enkelt supernöjd!

Få din verktygslåda, diskutera med kollegor, workshoppa i grupper, diskutera relevanta case och presentera lösningar. Gå sedan hem och gör det hela i verkligheten.

Susanne Einhorn skräddarsyr sina upplägg utifrån era speciella behov.

Boka en föreläsning med Susanne Einhorn på teman kring service, kundbemötande, säljteknik, ledarskap, retorik, kommunikation och konflikthantering på 031-780 32 35.

Apple
Systembolaget
IKEA
MQ
GANT
Nike
Dramaten
Apotektet
Coop
Cederwall Arkitekter
Folktandvården
Skellefteå kommun
HusmanHagberg

– Författare till ”Supernöjda kunder och lyckliga säljare”
– Krönikör i tidningen Market
– 25 år som säljtränare

  • Susanne är vår nestor i service och bemötande sedan två år. Vi vill få alla våra säljare att låta kundmötet kretsa kring det faktum att människor inte bara kommer in i butiken för att köpa en vara utan för att köpa sina drömmar och förhoppningar. Susanne har levererat precis det vi vill och lite mer därtill.

    • Anders Wall, Dormy
  • Under vår 12-månadersperiod med Susanne Einhorns säljträning etablerade vi ett mycket starkt kundfokus, ökade snittkvittot från 1,2 till 1,45 varor per kund och skapade en jämförbar försäljningsutveckling med + 17,7% samtidigt som HUI Blixtindex visade -0,9% för samma period.

    • Thomas Levander, Boomerang
  • We asked Susanne to help us create a stronger customer service system with an emphasis on positive communication and added sales. As a result we have seen a noticeable lift in our staffs performance and behaviour as well as better sales. Thanks for your help Susanne!

    • Jonathan Paetz, Bejing8
  • Susanne är vår nestor i service och bemötande sedan två år. Vi vill få alla våra säljare att låta kundmötet kretsa kring det faktum att människor inte bara kommer in i butiken för att köpa en vara utan för att köpa sina drömmar och förhoppningar. Susanne har levererat precis det vi vill och lite mer därtill.

    • Anders Wall, Dormy
  • Under vår 12-månadersperiod med Susanne Einhorns säljträning etablerade vi ett mycket starkt kundfokus, ökade snittkvittot från 1,2 till 1,45 varor per kund och skapade en jämförbar försäljningsutveckling med + 17,7% samtidigt som HUI Blixtindex visade -0,9% för samma period.

    • Thomas Levander, Boomerang
  • We asked Susanne to help us create a stronger customer service system with an emphasis on positive communication and added sales. As a result we have seen a noticeable lift in our staffs performance and behaviour as well as better sales. Thanks for your help Susanne!

    • Jonathan Paetz, Bejing8
Close